Kontrola ulaza

SUSTAV PRODAJE ULAZNICA, KONTROLE ULAZA I BARIJERA

Sustav prodaje ulaznica, kontrole ulaza i barijera sastoji se od:

  • sustava prodaje ulaznica putem lokalnih blagajni na stadionu, Interneta i agencija u prodajnoj mreži
  • sustav kontrole ulaza koji se postavlja od početka ili kojim se nadograđuje već postojeće barijere i brojači (kentauri)
  • ugradnje kliznih vrata, barijera i usmjerivača

Razlozi za uvođenje sustava za prodaju ulaznica, kontrole ulaza i barijera su:

1) Sigurnosni

  • stadion postaje zatvoreni prostor: stadionu se pristupa isključivo s valjanom ulaznicom – posjetitelj koji posjeduje ulaznicu ispisanu iz sustava te čiji barkod očita na uređaju za kontrolu ulaza na stadionu ostvaruje pravo pristupa utakmici;
  • personalizacija ulaznice za utakmice visokog rizika - jedna osoba kupuje najviše do 4 ulaznice, a kupac prilikom kupnje ostavlja osobne podatke kao i osobne podatke ostalih kupaca;
  • analize posjećenosti utakmica i statistike prodanosti – putem sustava dostupni su podaci o popunjenosti tribina i sektora - sve do reda i sjedećeg mjesta – i to potpuno automatizirano  u realnom vremenu. Putem analiza su na raspolaganju podaci o prihodu od prodaje ulaznica, čime se uvodi sustavno planiranje u ovom dijelu poslovanja Kluba;

2) Financijski - buduće uštede u radu Kluba:

  • tiskanje isključivo prodane ulaznice - ovime nestaje potreba za ispisom ulaznica unaprijed i stvaranja dodatnih troškova otiska ulaznica;
  • smanjena potreba za angažiranjem pomoćnog osoblja - zaštitara i biljetera;
  • nadogradnja već postojećih barijera i brojača - znatne uštede u nabavi i održavanju opreme za kontrolu ulaza i barijera – sustav ostaje u vlasništvu Kluba.


3) marketinška vrijednost

  • planiranje marketinških aktivnosti – klubu je na raspolaganju osmišljavanje dodatne kategorije ulaznica - godišnjih, obiteljskih, sponzorskih, počasnih...;
  • jasna cijena koštanja stadiona za organizaciju događaja;
  • dodatni prihod od najma stadiona drugim organizatorima - za druge događaje osim sportskih;
  • čuvanje brenda kluba - temelj za nove poslovne aranžmane u organizaciji Kluba.


Sustav akreditacija je uklopljen u ovu cjelinu. S navedenim sustavom moguće je izraditi akreditacije s imenom, prezimenom, tipom, zonom kretanja i fotografijom. Takva akreditacija u potpunosti je usklađena s barkod čitačima i sustavom kontrole ulaza.