Cloud platforma

Cloud platforma s podrškom prodaje ulaznica na blagajnama (box office) s lokalnom bazom podataka o prodaji sastoji se od sljedećih dijelova:

  • definicija kapaciteta (po sektorima s numeriranim i nenumeriranim sjedećim ili stajaćim mjestima)
  • priprema priredb za prodaju s uvjetima prodaje te prodaja ulaznica putem sljedećih kanala prodaje: mobilni terminali, on-line prodaja, stabilni automati, agencije (prodajna mjesta).
  • sustav za svakodnevno izvještavanje o stanju prodaje i analizu prodaje s mogućnosti „ad hoc“ svrdlanja podataka (drill down) po svim dimenzijama prodaje, kanalima prodaje
  • kontrola ulaza (validacija karata putem mobilnih terminala, validatora i ostalih uređaja po potrebi) s administratorskim i nadzornim mogućnostima.


Sustav internetske prodaje ulaznica podržan je pružateljem „cloud“ usluga PAGANINI tvrtke DEKOD koji je priključen na payment gateway sustave: kreditnih kartica MasterCard, Maestro, Visa, Diners, American Express, Erste NetPay; putem uplate na žiro-račun.

Sustav sadrži potrebnu hardversku kao i softversku infrastrukturu (DEKOD-ov softver Paganini za lokalnu, internetsku i agencijsku prodaju ulaznica) namjenjenu svakoj instituciji.

Cijeli sustav zasniva se na modernoj internetskoj tehnologiji s uslugom cloud sustava smještenog u Republici Hrvatskoj (radi promptnog odgovora na kritične situacije). Ovom arhitekturom podržava se pristup kupaca putem Interneta, veza s naplatnim sustavom putem zaštićene veze VPN-om te povezanost sa lokalnim bazama podataka svake lokacije.

 

 Izvor: Michael Wessler - Enterprise Cloud Infrastructure For Dummies - Oracle Special Edition